Prekių grąžinimas

Kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos.

Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje, nepažeistoje pakuotėje (šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę);
  • prekė turi būti nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju,
  • kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią gavo Pirkėjas;
  • grąžinamos prekės turi būti sudėtos į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką).

Siunčiamoje siuntoje turi būti:

  • prekės (su etiketėmis ir originaliose pakuotėse);
  • užpildytas grąžinimo aktas, grynųjų pinigų priėmimo kvitas arba kvito kopija (jeigu mokėjote grynaisiais pinigais pristatymo metu).

Gavę sugadintą pakuotę ar prekę, kuri neatitiks grąžinimo taisyklių reikalavimų, ją grąžinsime siuntėjui.

Prekės grąžinamos Omnivos paštomatu.

Norint grąžinti prekes būtina pirmiausiai susisiekti el. paštu prekiugamashop@gmail.com

Prekės grąžinimo išlaidas padengia pirkėjas.

Pinigų grąžinimas

Pinigai už grąžintas prekes yra grąžinami per 7 darbo dienas nuo tos dienos, kai pirkėjas atsiuntė grąžinimo įvykdymo įrodymą.

Brokuotos prekės

Jeigu gavote prekę su defektu arba neatitinkančią užsakytos, nedelsiant apie tai informuokite klientų aptarnavimo skyrių el. paštu prekiugamashop@gmail.com.

Laiške nurodykite užsakymo numerį, trumpai išdėstykite problemą ir pridėkite nuotraukas.

Grąžinant prekes turite užpildyti prekių grąžinimo formą ir joje pažymėti atitinkančią grąžinimo priežastį bei nurodyti detalesnę informaciją.

Gavus grąžintą prekę, jos defektai ir neatitikimai yra patikrinami. Patikrinimo metu nustačius, kad prekė buvo su gamykliniu broku, klientui kompensuojama pilna prekės kaina.

Pažeista siunta arba pažeistos prekės siuntoje

Jeigu gaunate pažeistą, šlapią ar purviną siuntą, rekomenduojame siuntos atsisakyti ir pareikalauti DPD arba Omnivos surašyti siuntos pažeidimo aktą ir apie tai iš karto informuoti ciupkpreke klientų aptarnavimo skyrių.

Jeigu prekė buvo paimta iš Omniva savitarnos terminalo ir pastebėtas neatitikimas ar defektas, prašome skubiai apie tai informuoti ciupkpreke klientų aptarnavimo skyrių el.paštu prekiugamashop@gmail.com.